نماشویی برای ساختمان های یک طبقه
نوشته شده توسط : admin

روش ها در نماشویی برای ساختمان های یک طبقه بدین صورت است که بدون استفاده از طناب(راپل) و یا داربست به اجرا در می آید و همین موضوع بر هزینه های نهایی نماشویی ساختمان بسیار تأثیر گذار است و می تواند هزینه ها را کاهش دهد، برای مثال در روش نماشویی ساختمان برای آپارتمان ها ی چند طبقه اجاره دستگاه هایی مثل ماشین های بالابر و یا افراد متخصص کار با طناب(راپل) که دارای مدرک بین المللی ایراتا استفاده نمی شود و همین ها از دلایل کاهش هزینه در نماشویی ساختمان های یک طبقه است.  نماشویی ساختمان از مواردی است که که باید در هر سال حداقل یک بار انجام شود اما اگر بخواهیم برای مدت بیشتری عمل نماشویی ساختمان خود را به تعویق بیندازیم و در هزینه های خود صرفه جویی کنیم باید بعد از نماشویی از مواد نگه دارنده که مقاومت نما را نسبت به جرم و آلودگی بالا می برند استفاده کرد. اما این نوع مواد نگه دانده چه موادی هستن؟ موادی مثل نانو که جزو مواد نوین نگه دارنده بسیار قوی محسوب می شود که تا مدت حدودا ۳ سال کار نماشویی ساختمان شمارا به تعویق می اندازد و باعث مقاومت بیشتر ساختمان شما نسبت به جرم و سیاهی می شود، مواد نانو شاید هزینه بر باشد اما در پایان کار نماشویی بسیار به صرفه خواهد بود. برای اینکه بتوانید کار نماشویی خود را به بهترین نحو انجام دهید بهتر است قبل از شروع کار با تیم مشاوران نماشویی ساختمان کارویس تماس حاصل فرمایید و به صورت رایگان تمام سؤالات خود را بپرسید و با خیال راحت نماشویی ساختمان خود را انجام دهید.

 

استفاده از روش های نادرست برای نماشویی ساختمان های یک طبقه

در نماشویی ساختمان های یک طبقه که با دستگاه های واتر جت و یا واتر سند بلاست به اجرا در آورده می شود باید به صورتی این عمل به اجرا در آورده شود که آب و یا موارد شوینده  وارد ساختمان نشوند و اهالی آن ساختمان را دچار مشکل نکند. برای نماشویی ساختمان های یک طبقه ای که جنس نمای آن ها از شیشه و یا کامپوزیت است با از روش های تی و ابر استفاده کرد و با دقت بسیار زیادی به اجرا در آورده شود تا به سطح نما هیچ گونه آسیبی نبیند. در کار نماشویی ساختمان قیمت ها بر اساس میزان جرم و آلودگی و متراژ ساختمان محاسبه می شود. جرم آلودگی اگر زیاد باشد باید زمان بیشتری را نسبت به بقیه ساختمان ها بر روی آن گذاشت به علاوه اینکه انرژی بیشتری را از تیم نماشویی ساختمان می گیرد و همه این موارد وقتی اتفاق می افتد که کار نماشویی ساختمان به تعویق می افتد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که  دوره های حرفه ای این رشته را گذرانده و با بررسی و آنالیز ساختمان، کار نماشویی ساختمان را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و به شما ضمانت کامل واطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی و پاکیزگی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

نماشویی برای ساختمان های یک طبقه





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی,نماشویی ساختمان,شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: